Velkommen til TENNIS PADEL AFDELINGEN

For at du kan deltage til træning samt spille på vores baner, er det vigtigt at du går ind og tilmelder dig på det rigtige hold, herefter skal der også ske betaling med kreditkort - vi kan pt. kun modtage dankort / visa-dankort.

KLIK her for at vælge hvor du vil tilmeldes: PADEL/TENNIS.

Hvis du vil booke en padel eller tennis bane, kan du klikke her  (Penge gives ikke retur pga. vejrlig)

NYT:

(01-04-2024)

Sønderjysk Social Tennisturnering 2024

Sidste år havde vi stor succes med at afholde Sønderjysk Social Tennisturnering 2023, hvor hele 60 double-hold fra i alt 14 forskellige Sønderjyske tennisklubber deltog i turneringen.

Turneringen har været arrangeret af en samling tennisklubber i Sønderjylland, som arbejder for breddeidrætten og det sociale samvær på tværs af klubberne.

Sønderjysk Social Tennisturnering 2024 er nu klar til at løbe af stablen – denne gang i en udvidet version, med i alt 31 forskellige Sønderjyske tennisklubber!

Rødekro Tennis Klub har været så venlig at hoste turneringen på deres hjemmeside https://www.roedekrotennisklub.dk/, hvor du under ”Turneringer” kan læse om Sønderjysk Social Tennisturnering 2024.

I tidsrummet d. 1. - 28. april vil der være åben for on-line tilmeldingen, som foregår via linket https://www.roedekrotennisklub.dk/Turnering-SST-2024-Tilmelding – læs venligst vejledningen inden du foretager din tilmelding.

Hvis du har brug for yderligere oplysninger, så kan du henvende dig til dit tennisudvalg, eller til én af de SST-kontaktpersoner, som er anført på hjemmesiden https://www.roedekrotennisklub.dk/Turnering-SST-2024-Turneringsudvalg-hvem-er-vi

(24-03-2024)

(21-01-2024)

FORBEDRING AF KLUBHUS VED PADEL/TENNISBANERNE.

Næste etape af forbedring af vores flotte anlæg omkring padel og tennisbanerne går i gang. Så hvis du undrer dig over at det ser lidt rådet ud på anlægget, skyldes der at vores dygtige halpersonale er i gang med at lave forbedringer ved klubhuset, som vi alle vil få gavn af.

(03-01-2024)

DROP-IN TENNIS - INDENDØRS

Kom i tennis form inden ude sæsonen starter. Alle er velkommen.

Vi starter onsdag den 10. januar kl. 20.15 i Løjt hal 2. Alt afhængig af hvor mange vi er, spiller vi enten minitennis eller tennis på den store bane.

Vi glæder os til at se jer alle.

På gensyn.

TENNISUDVALGET

(17-12-2023)

(14-09-2023)

Så er årets klubmesterskab afviklet i strålende tennis vejr. På tennis anlægget blev der fra morgenstunden og dagen igennem spillet mange kampe. Først double og over middag single. Der blev udført flot tennisspil, jublet, råbt, smidt med ketsjer, lavet serv esser og dobbeltfejl. Tilskuerne var vidne til et rigtigt skønt socialt tennis arrangement.
Klubmester blev:
Damesingle: Tina Askhim
Herresingle: Kim Knudsen
Double: Tina Askhim / Keld Jessen-Hansen
Dagen sluttede med hygge, mad og drikke hvor dagen blev evalueret.
Tak til alle deltagere for en fed dag.

(29-04-2023)

STANDERHEJSNING OG TENNISSPORTENS DAG.
Der var masser af aktivitet lørdag fra morgenstunden på tennis anlægget. Officielt blev sæsonen åbnet. Der var tale og hurra råb for tennisklubben. Der blev spillet masser af tennis og hygget med lidt til maven og ganen. Altsammen i strålende solskin.

TRÆNING

Drop-In:

Hver tirsdag kl. 18 og hver lørdag kl. 9

Opstrengning:

Har du brug for vejledning eller råd om valg af tennisketsjer eller har brug for hjælp med opstrengning, kontakt så Torben Christiansen på 20253297

Kontingent og priser

Tennis ude 0-17 årkr. 250,- Tennis ude 18-100 årkr. 500,- Long distancekr. 250,-
Vis oversigt